sämst på att komma på rubriker

Hellu.
Idag skulle jag ju till ung med Madde, Angelica och Lejla men det blev inte så, så jag åkte med Wilma och Vanessa ist :)
Jag tycker det var ganska kul där iaf! I ett ''tält'' eller vad man ska säga var det typ sjukhus saker eller ngt och så fick man pröva att göra sån där räddning ifall någon sätter i halsen.. först pröva wilma och vanessa och dom klarade sen så vart det min tur x)
jag slog med knytnäve i dockans rygg fast man skulle slå med öppen hand och hon som jobba där hon ba ; MEN SKYNDA DEJ HAN DÖR JU! jag börja asgarva sen skulle man typ trycka på magen och då gjorde jag typ fel sa hon och sa att jag skulle börja om såå jag slog dockan i ryggen (knytnävs slag) hon ba; NEEJ!! Sen jag ba men jag pallar inte och börja gå därifrån. Då tar hon tag i mej och ba ; joo! Han dör ju annars! Sen tillslut klara jag och då fick man ett armband där det stog: Jag kan rädda liv
hahahahah verkligen lixom det där  tog fan en kvart.. x)
Men iaf sen gick vi runt lite och sen åkte vi hem.
Men nu ska jag kolla på tv och packa för ska åka till min mosters land imorn och sova där en natt :)

Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0