Sorry..

Har haft en liten bloggpaus som ni kanske märkt! Men iaf i förra inlägget skrev jag att jag skulle åka till stan, köpte lite saker lägger kanske upp bilder sen!
Men iaf idag var jag hos min kusin för att Fabian (hennes barn) fyllde två år!
Sen efter det åkte vi hem sen åkte jag till vårdcentralen för jag har haft hosta ganska länge så fick jag 2 mediciner jag ska ta 3 gånger om dagen. Kommer jag verklien inte komma ihåg! Men sen åkte vi till kista och jag fick en skinjacka från new yorker! tack mamma!
Men iaf skolan har börjat och jag har ett väääldigt dåligt schema tycker jag! Jag slutar lixom 16:40 på fredagar!! ´Men min allra senaste dag är på tisdagar då jag slutar 16:55! Men ska nog byta till teoretisk klass ´(går i idrotts klass nu) så då får jag bättre tider!
Men jag har inte så mycke mer att säga nu!

Puss.


Kommentarer
Postat av: Elin

SV, Tack :D <3

2010-09-04 @ 08:32:00
URL: http://Http://allerborg.blogg.se
Postat av: T

fin blogg :) <3

2010-09-13 @ 15:49:34
URL: http://tessssh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0